PROSZĘ O POMOC:))

Zadanie 1
Przetłumacz na język angielski:

Unia Europejska-
cło-
prawo karne-
prawo cywilne-
system prawny-
projekt ustawy-
wynagrodzenie minimalne-
związki zawodowe-
dziedziczny par-
groźba-
precedens-
niewypłacalność-
prawo zwyczajowe-
Izba Gmin-
Izba Lordów-
obywatelstwo-
izby parlamentu-
grupy nacisku-
proces legislacyjny-
poprawka-

-----------------------------------------------
Zadanie 2
Zakreśl wyraz, który nie psuje do pozostałych.

civil criminal procedural legal
ECSC EU MP EURATOM
judge referee court sentence
chamber parliament house room
policeman barrister solicitor lawyer
--------------------------------------------------------

Zadanie 3
Dopasuj części wyrażenia w taki sposób aby tworzyły logiczna całość
1)House a)of Parliament
2)Member b)group
3)criminal c)system
4)set d)contract
5)witness e)union
6)pressure f)constitution
7)employment g)of Commons
8)labor h)statement
9)written i)law
10)legal j)the precedent

-----------------------------------------

Zadanie 4
Skąd pochodzą następujące skróty, rozszyfruj :

MP-
PLC-
LLP-
e. g.-
VAT-
EU-
ECSC-
………./7
Zadanie 5
Przetłumacz zdania:

Piszę aby ubiegać się o stanowisko………

Z niecierpliwością czekam na wiadomości od Pana/ Pani.

Przyjdę na rozmowę w terminie dogodnym dla Państwa.

Z poważaniem………




Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc!!!








3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T11:36:59+02:00
Zad. 1

Unia Europejska - European Union
cło-
prawo karne- penal laws
prawo cywilne- civil law
system prawny- system legal
projekt ustawy- money bill
wynagrodzenie minimalne- emoluments rat
związki zawodowe- trade unions
dziedziczny par- hereditary peer
groźba- danger
precedens- precedent
niewypłacalność- insolvency
prawo zwyczajowe- common law
Izba Gmin- House of Commons
Izba Lordów- House of Lords
obywatelstwo- citizenship
izby parlamentu- House of Parliament
grupy nacisku- pressure group
proces legislacyjny- proceslegislative
poprawka- allowance
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T11:37:36+02:00
Zad 1
European union
Duty
Crown law
Legal system
Project of act
Minimal reward
Trade unions
Descents couples
Threat
Precedent
Insolvency
Common law
House of commons
House of lord
Citizenship status
Houses of parliaments
Groups of pushes
Legislative process
Correction
2009-10-24T13:29:21+02:00
1.
Unia Europejska- European Union
cło- customs
prawo karne- criminal law
prawo cywilne- civil law
system prawny- legal system
projekt ustawy- bill
wynagrodzenie minimalne- minimum remuneration