Odpowiedzi

2010-03-11T16:20:03+01:00
Myślę, że dlatego, ponieważ Bóg jest rzeczywiście naszym Ojcem, ponieważ gdyby nie on to nigdy na świecie nie byłoby człowieka .
2 5 2
2010-03-11T16:21:24+01:00
Bóg jest Ojcem całego świata. Stworzył ludzi na podobieństwo siebie , dlatego nazywamy go Ojcem. Wszystko co Bóg stworzył jest wielkie , a z razem z tym my również , ponieważ jesteśmy dziećmi bożymi.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:13:26+01:00
Nazywanie Boga, Ojcem przez człowieka wiążę sie ze stworzeniem świata. Bóg stworzył nas i jest dla nas miłosiermy. Jest naszym Ojcem. Prawdziwy Chrześcijanin powienien być dumny z tego. Powinien czczić Boga i Go wysławiać. Bóg możne powiedzieć żę na swój sposób nas wychowuje. Gdy robimy dobrze, wynagradza nas, a gdy popełnimy błąd al żałujemy to nam wybacza. Naprawde jest naszym Ojcem .
6 4 6