Odpowiedzi

2010-03-11T16:22:32+01:00
Wiadomo ze zawsze w zaleznosci od sytuacji, jest lepiej pokazywac swoja aktywnosc z pozytywnej strony, niz odsunac sie na drugi plan i nie brac czynnego udzialu np. w wyborach itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:16:55+01:00
Aktywność społeczna jest podstawą do funkcjonowania demokracji. Dzięki zainteresowaniu obywateli sprawami, które dzieją się w państwie mamy dobrze funkcjonującą demokrację. Tak więc w państwie, w którym obywatele nie interesują się państwem (postawa bierna), nie ma demokracji.