Mam bardzo proste zadanie ; ))
Jednak nie sobie z nim poradzić ;| Każdy z was wie, że światło od zwykłej płyty CD odbija się i w wyniku tego można na niej zobaczyć różne kolory tęczy. I pytanie jakie to zjawisko? Proszę o szybką odpowiedź i jak można to krótki opis tego zjawiska ;))

3

Odpowiedzi

2010-03-11T16:22:20+01:00
Rozszczepienia światła :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:24:46+01:00
To bedzie chyba zjawisko fotoelektryczne...
2010-03-11T16:25:17+01:00
To zjawisko optyczne polegające na powstawaniu tęczowych barw w wyniku interferencji światła białego odbitego od przezroczystych lub półprzezroczystych ciał składających się z wielu warstw substancji o różnych własnościach optycznych.