Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:26:25+01:00
Patriotyzm to postawa szacunku umiłowania i oddania własnej ojczyznie.

To wypełnianie obowiązków konstytucyjnych i obywatelskich.

Charakteryzuje się też przedkładaniem celów ważnych dla ojczyzny nad osobiste, a często także gotowością do poświęcenia własnego zdrowia lub życia.

Patriotyzm to również umiłowanie i pielęgnowanie narodowej tradycji, kultury czy języka.

Cechami patrioty jest umiłowanie własnej ojczyzny i narodu.

Może być ono realizowane poprzez kultywowanie tradycji, oddawanie czci bohaterom narodowym i pamięć o nich, jak i również działania na rzecz danej społeczności; uczestnictwo w wyborach, świadoma postawa obywatelska.
85 4 85
2010-03-11T16:31:13+01:00
Patriotyzm jest postawa społeczną, która wymaga od człowieka miłosci i szacunku oraz poswiecenia dla ojczyzny. Wspólcześnie patriotyzm nie moze być realizowany jako zbrojna walka z wrogiem, okupantem. Człowiek który został wychowany w duchu patriotyzmu wiem ze patriotyzm wymaga szacunku dla innych narodów i poszanowanie dla ich suwerennosci. Współcześnie najlepiej wyraza się on poprzez prace, poświecenie i godne reprezentowanie swego kraju, narodu na świeci, w europie...Przynoszenie Dumy narodowi jest wyrazem GŁEBOKIEGO patriotyzmu
33 3 33