Odpowiedzi

2010-03-11T16:28:21+01:00
A=(3;-2)
B=(-2,2)
C=(-1,5)


b) A=(1,-3) , B=(-2,3) , C= (3,4)

to są współrzędne wierzchołków - wystarczy je zaznaczyć i połączyć
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:34:48+01:00
Punkty P=(x,y) i P'=(x₁,y₁) są symetryczne względem osi OY, gdy:
x=-x₁ , y=y₁

a)
A= (-3,-2) , B= (2,2) , C=(1,5)
A'= (3,-2) , B'= (-2,2) , C'=(-1,5)

b)
A=(-1,-3) , B=(2,3) , C= (-3,4)
b) A'=(1,-3) , B'=(-2,3) , C'= (3,4)

rysunki w załączniku
103 2 103