Odpowiedzi

2010-03-11T16:49:15+01:00
Ambitny, bohaterski, czuły, cierpliwy, dynamiczny, energiczny, hojny, inteligentny, lojaklny, mądry,niezaeżny, odważny, opiekuńczy, pewny siebie, poważny, przewidywalny, spokojny, stanowycz, sumienny, troskliwy, uduchwiony, ujmujący, wszczechstronny, wytrwały
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:28:09+01:00
Ambitny
antyczny
barbarzynski
boski
bezkompromisowy
chempion
cudowny
dostojny
fenomenalny
gorliwy
genialny
honorowy
idealny
legendarny
mężny
morderczy
niesamowity
nieposkrominy
niezwykly
odwazny
uczciwy
uparty
urokliwy
waleczny
wytrenowany
zabojczy
2 5 2