Odpowiedzi

2010-03-11T16:33:42+01:00
P= 4*4 =16m2
Pściany = 2,5 * 4 = 10m2
P= P +(4pściany - 2*0,8)
P= 16 + 40 - 1,6
P=54,4m2

Kafelek ma pole =0,1*0,1 =0.01m2

54,4 : 0.01 = 5440

Czyli będzie potrzebne 5440 kafelków
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:38:25+01:00
Ściany [4x(4x2,5)] - 2x0,8 = 40 m2 - 1,6 = 38,4 m
kafelek - 10x 10= 100cm2

1m2 = 10 000 cm2

384000 cm2 / 100 cm2 = 3840 kafelków

Uwaga liczmy tylko ściany!