Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:34:05+01:00
Dziękuje ci mamo że biłaś mnie szmatą ,
Dziękuję ci tato że robisz to samo ,
Dziękuje ci siostro że biłaś mnie ostro,
Dziękuje ci bracie że ściągasz mi gacie,
Dziękuje ci babciu że krzyczysz wciąż na mnie.
Nie boję się ,gdy na ulicy śpię ,sto autobusów przejeżdża mnie.
x2
2010-03-11T16:40:51+01:00
Pszczułka Maja już nie lata, aaaaaaaaa
bo przygniotła ją łopata.
A gospodarz z czarnym kotem
chce ją splaszczyć wielkim młotem/bis

hehe ;)