Odpowiedzi

2009-10-24T11:43:34+02:00
Amata miała na myśli to by Ewa nie szukała swoich korzeni gdyż jeśli ona przy swoich staraniach ich nie znalazła Ewa także nie ma szans. Radzi dziewczynie by żyła swoim życiem takim jakie ma. By pogodziła sie z tym że nie ma rodziców ani żadnych innych krewnych. Przełożona chce by Ewa nie marnowała swego życia na poszukiwania, chce by się rozwijała i nie zamartwiała. Ma po prostu pieknie życ.

;D
;*
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T12:19:23+02:00
Dla mnie te słowa dużą znaczą ,, żyj po prostu pięknie żyj" gdyż one nam uświadamiają że życie jest piękne nie trzeba się zamartwiać zdrowiem czy śmiertelną chorobą gdyż przypomnijmy sobie czas przeszły Gdzie byłam? Co robiłem ? Czy byłem z tego szczęśliwy? Owszem jak makami na łące niby zwykłe popularne kwiaty ale przecież jak bym byłam niewidoma nigdy bym ich nie zobaczyła . Piękną melodię którą nucą ptaki mogłabym ich nie usłyszec będąc głucha..... Dlatego Amanta powiedziała to żyj żyj bo życie jest piękne... Po prostu żyj piękne .. Przecież ono nie trwa cały czas.. kiedyś zgaśnie ta iskierka jak umrzemy i już nigdy co chcieliśmy nie osiągniemy.. Dlatego sama wybieraj jak chcesz te życie spełnić i zachować żebyś potem nie miała żalu i smutku do tych co sie radziłaś <<Co robić z życiem ""