Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:31:10+01:00
A)
x=10+5
x=15
b)
x=-35+34
x=-1
c)
4x-3x=5
x=5
d)
46-64=x-2x
-18=-x
-x=-18 / razy 1
x=18
e)
2x+x=3
3x=3 /:3
x=1
f)
2x-3x=2-4
-x=-2 / razy 1
x=2

1 5 1
2010-03-11T16:32:38+01:00
A)x=10+5
x=15
b)-35+34
x=-1
c)4x-3x=-5
x=-5
d)2x-x=46-64
x=-18
e)2x-x=-3
x=-3
f)3x-2x=-4+2
x=-2
2010-03-11T17:00:38+01:00
A/x=10+5
x=15
b/x=-35+34
x=-1
c/4x-3x=-5
x=-5
d/2x-x=46-64
x=-18
e/-x+2x=-3
x=-3
f/3x-2x=2-4
x=-2