Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:33:18+01:00
Staś z "W pustyni i w puszczy" to postać bardzo odważna, umiejąca zachować zimną krew. Świadczy o tym na przykład walka z lwem. Staś bał się, jednakże poradził sobe w tej trudnej sytuacji. Innym przykładem może byćrozmowa z machdim, który próbował zachęcić Stasia do zmiany wiary. Staś, choć wiedział jakie mogą być konsekwencje odmówił.Dlatego uważam Stasia za osobębardzo odważną i umiejącą zachować zimną krew w trudnych sytuacjach(jak zaznaczyłem w pierwszym zdaniu).
20 3 20
2010-03-11T16:39:55+01:00
Staś Tarkowski jest bohaterem książki "w Pustyni i w puszczy". Był bardzo odważnym chłopcem. Traktował Nel jak swoją siostre. Nie zwracał uwagi na swoje zdrowie . Najwazniejsza była dla niego Nel. Poradził sobie w walce z lwem. Uważam że Stas jest bardzo odpowiedzialna osoba i odwazna osoba.
31 2 31