Odpowiedzi

2010-03-11T16:31:18+01:00
Taki dzień się zdarza raz,
dziś balanga na "full gaz"
nie poddajmy się browarom
muza niech gra pełną parą
niech sąsiedzi walą w ściany,
no Ty drogi, nasz, kochany
informujesz cały świat
że dziś kończysz 18 LAT!
2010-03-11T16:32:48+01:00
Mało zmartwień i agresji,
żadnych stresów i depresji,
dużo śmiechu i radości,
wiele szczęścia i miłości.

Nie żałuj sobie w życiu niczego: ani słodkiego, ani procentowego. Jedz, pij i popuszczaj pasa! Niech ci się wiedzie jak za króla Sasa! Olej trudności, wszelkie zmartwienia. Ode mnie przyjmij najlepsze życzenia!

Aby wszystkie fajne dni
W żółwim tempie upływały,
By co dzień uśmiechał się do Ciebie świat cały,
By nigdy nie było porannej pobudki
I wiatr rozwiewał wszystkie smutki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:34:47+01:00
Niech ci słonko ciepło gra,
niech twój uśmiech długo trwa,
nie trać swej wesołej minki,
dziś są twoje Urodzinki
2 4 2