Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T11:55:14+02:00
14*x + 14*y = 70 /:14 x + y = 5 zatem dla: par ( x, y) : ( 1, 4) ( 2,3) ( 4, 1) ( 3,2) 14*1 i 14*4 => liczbami są : 14 i 56 lub 14*2 i 14*3 => " " : 28 i 42 14*4 i 14*1 => : 56 i 14 14*3 i 14*2 => : 42 i 28
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T11:55:18+02:00
Hmm...np. 14 i 56
14:14=1
56:14=4

28 i 42
28:14=2
42:14=3

miałam takie zadanie na sprawdzianie :))
10 3 10