Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:35:19+01:00
Ja to rozumiem w ten sposób, że zwykłych, fałszywych ludzi jest dużo.
Coraz żadziej spotykamy osobę uczciwą, dobrą, której zależy na naszym szczęsciu. W dzisiejszym świecie każdy jest egostą i patrzy tylko na siebie, nie dostrzega cierpienia innych. Pod słowem 'ludzie' kryją się właśnie te złe cechy, pod słowem 'człowiek' rzadko spotykane, dobre.
2 3 2
2010-03-11T16:36:24+01:00
Oznacza to że mimo iż na świecie przybywa z każdym dniem ludzi [ rodzą się ], to tak naprawdę gdzieś po drodze każdy gubi swoje człowieczeństwo. podążamy za pieniędzmi, pracą, karierą a nie kierujemy sie uczuciami. stajemy sie zwykłymi robotami bez duszy, czyli tracimy człowieczeństwo.
5 4 5
2010-03-11T16:38:19+01:00
Więc tak
chodzi o to, że jest coraz więcej ludzi na świecie, którzy są fałszywi dążą do sławy za wszelka cenę. Nie liczą się z opinią innych tylko patrzą na siebie. Są chciwi i dlatego coraz bardziej brakuje im cech człowieka, który potrafi kochać, szanowac drugą osobe.
2 3 2