Odpowiedzi

2010-03-11T16:33:50+01:00
Możemy im pomuc gdy pomożemy im finansowo,dać im jeść , pomuc w nauce
2 3 2
2010-03-11T16:35:27+01:00
Mozemy sie z nich wstawiać, pomagać w nauce , i nawet z nimi rozmawiać ;) i trzeba w nich wierzyć
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:36:24+01:00
Słabszym ludzia pomoć sie nalezy i my możemy ją zaoferować na bardzo proste spodoby. ludzią którzy są słabsi w nauce możemy pomoć poprzez udzieanie im korepetycji, mozemy usiadz z nim i w trakcie lekcji wytluamczyc nie zrozumiale rzeczy. Lecz bycie słabszym nie znaczy bydziem slabszym w nauce mozna byc slabszym w sporcie na to raczej wiekszego wplywu nie mamy.Z takimi ludzmi najlepeij byloby sie zakolegowac i pomoc jakos im przejsc ten rudny dla nich czas. slabyszm nikt nie chce byc a z regul szysycy omijaja ludzi takiego typu. Słowo słabszym może kojarzyć nam sie z wieloma osoabmi ich cechami. Jesli możemy pomoc dlaczego mamy tego nie robic? napewno kiedys ktos odplaci nam sie takim samym geste gdyz przeciez wiadomo ze czlowiek nie jest we wszystki dobry i tez potrzebuje wsparacia, pomocy od innych.
5 2 5