Odpowiedzi

2010-03-11T16:35:24+01:00
Dnia 5 marca 210 roku zakupiłem u państwa w sklepie '.........'
prostownicę do włosów. Po 3 dniach prostowica spaliła się z powdów mi nie wiadomych .

Proszę o poytywne rozpatrzenie mojej sprawy .
Dziękuję
2010-03-11T16:36:16+01:00
Witam ,
Bluza , którą zakupiłam miesiąc temu doszła dopiero dzisiaj. Zamówiłam przesyłkę priorytetem i co to za sytuacja , że szła tyle czasu ?! Drugi defekt to to , że towar jest niezgodny z opisem. Zamiast bluzy w kolorze czerwonym dostałam beżową. Rozmiar również się nie zgadza, wybrałam S a dostałam XL.
Co pani radzi w tej sytuacji ? ;/
z góry mówię , że daje negatyw i zwracam towar !
2010-03-11T16:51:42+01:00
Około 2 miesiące temu zakupiłem u państwa konsole PSP.
POwiedziano mi że owa konsola pryjadzie po okolo dwuch tygodniach.
Jak sie okaało to produkt dostał sie do moich rąk o prawie 2 tygonie po terminie.
Mało tego w pudełku nie bylo gry która ponoś miała zostać zapakowana wraz z gra a poza tym gry włączylem wrządzenie okazało sie ze jest zawirusowane i wyłąca się co 5 minut.
Ządam reklamacji.