Odpowiedzi

2010-03-11T16:36:43+01:00
Amor - Eros
Bachus - Dionizos
Eskulap - Asklepios
Jowisz - Zeus
Mars - Ares
Merkury - Hermes
Mitra - Apollo
Neptun - Posejdon
Pluton - Hades
Saturn - Kronos
Sol - Helios
Somnus - Hypnos
Wulkan - Hefajstos
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T16:39:22+01:00
Rz - Gr

Amor; Kupid, Kupidyn - Eros
Bachus - Dionizos
Eskulap - Asklepios
Jowisz – Jupiter Zeus
Mars - Ares
Merkury - Hermes
Mitra - Apollo
Neptun - Posejdon
Pluton - Hades
Saturn - Kronos
Wulkan - Hefajstos
Minerwa - Atena
Wenus - Afrodyta
1 5 1
2010-03-11T16:39:30+01:00
Jupiter-Zeus
Junona-Hera
Ceres-Demeter
Neptun-Posejdon
Wulkan-Hefajstos
Diana-Artemida
Merkury-Hermes
Minerwa-Atena
Wenus-Afrodyta
Mars-Ares
Bachus-Dionizes
Pluton-Hades