Odpowiedzi

2010-03-11T16:37:07+01:00
3X+6=4044/-6
3X=4038/:3
X=1346
2010-03-11T16:39:42+01:00
2x , 2x +2, 2x +4 - trzy kolejne parzyste liczby naturalne
mamy
2x +(2x +2) +(2x +4) = 4044
6x + 6 = 4044
6x = 4044 - 6 = 4038
x = 4038 : 6 = 673
Zatem te liczby to:
2*673 = 1346
1346 +2 = 1348
1348 +2 = 1350
Spr. 1346 + 1348 +1350 = 4044
Odp. Te liczby to 1346, 1348, 1350.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:40:02+01:00
X+(x+2)+(x+4)=4044
3x+6=4044 | przenosimy 6 na druga strone (zmienia znak na -) zeby po lewej stronie zostaly sie same x-y

3x = 4044 - 6
3x = 4038 |:3 zeby wyszedl nam x
x = 1346

I. Liczba x = 1346
II. Liczba x+2 = 1348
III. Liczba x+4 = 1350

Sprawdzenie:

1346 + 1348 + 1350 = 4044

Mam nadzieje ze pomoglem, pozdrawiam, Crazy. :)