Odpowiedzi

2010-03-11T16:36:16+01:00
Ponieważ piją dużo krwi
24 1 24
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T16:36:29+01:00
Płazińce nie opiekując się potomstwem zwiększają prawdopodobieństwo, że młode nie dożyją wieku dojrzałego, więc by zwiększyć szanse na przeżycie muszą składać więcej jaj by populacja płazińców mogła istnieć. Płazińce większością jaj rekompensują brak opieki nad potomstwem, bo jest pewne, że na pewno jakiś procent ich jaj dożyje dojrzałości i będzie rozbudowywać ich populacje by mogła istnieć.

Trochę się powtarzam "istnieć" ale na pewno jest dobrze, bo wałkowałam to na lekcji biologi przez miesiąc.
21 4 21