Wskaż informacje którymi nalezy uzupełnić zdania. W wolne miejsce wpisz odpowiednie litery:

1. Stany zjednoczone są federacja czyli ............. stanów

A. Korporacją
B. relacją
C. układem
D. związkiem


2. Parlament stanów zjednoczonych to..................

A. Kongres
B. Sejm
C. Zgromadzenie Ludowe
D. Zgromadzenie Naradowe

Plisss szybko
POMOCY!!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-11T16:37:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:37:30+01:00
2010-03-11T16:39:52+01:00
1. D. związkiem
2. A. Kongres