Odpowiedzi

2010-03-11T16:40:12+01:00
1. Rachunek sumienia - Przypomnienie swoich grzechów
2. Akt żalu - Żałowanie za te grzechy
3. Mocne postanowienia poprawy - Postanowienie się poprawić
4. Spowiedź - Wyznanie ich księdzu
5. Zadośćuczynienie Panu Bogu i bliźniemu - Przeproszenie Pana Boga i tych którym wyrządziłam/em krzywdę
6. Modlitwa po spowiedzi - Pokuta
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:42:11+01:00
1.Rachunek sumienia.
2.Żal za grzechy.
3.Mocne postanowienia poprawy.
4.Szczera spowiedź.
5.Zadośćuczynienie Panu Bogu i bliźniemu.




Pozdrawiam:)
15 3 15