Odpowiedzi

2010-03-11T16:38:20+01:00
Ku pokrzepieniu serc oznacza coś w stylu ich zmiększenia , skruchy, wywołania współczucia ;)
np. jakieś przemówienie , któro ma za zadanie przemówić do serc wszystkich Polaków o przekazywanie chorym dzieciom 1% podatku.

_______
pzdr ; D
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:39:27+01:00
Ale masz na myśli jakiś utwór literacki czy sam związek frazeologiczny?
Wyrażenie `ku pokrzepieniu serc` oznacza `dodając nadziei, sił do walki`.
1 5 1