Odpowiedzi

2010-03-11T16:40:05+01:00
Biuro ochrony środowiska .
" chrońmy lasy bo nadejdą gorsze czasy "

Jeżeli chodzi Ci o inne biuro to pisz na privv , XD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:40:41+01:00
Chcesz aby twoje kości i zęby były nie do złamania? Były silne i zdrowe??? Jeżeli tak, szczeże zachęcam państwa do kupna naszego mleka - " MILKA" ! Dorośli, młodzież i dzieci chętnie je piją ! Spróbuj także i TY!!! A nie pożałujesz!!! ;D .