Odpowiedzi

2010-03-11T16:40:43+01:00
Wartościowość to liczba wiązań, jakie tworzy atom pierwiastka łącząc się z innym atomem. Wartościowości zwykle oznacza sie za pomocą cyfry rzymskiej w prawym górnym indeksie przy symbolu pierwiastka xa
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:41:48+01:00
Jest to liczba określająca iloma wiązaniami chemicznymi może się dany pierwiastek łączyć z innymi.
39 4 39