Twoi rodzice nie znoszą nowoczesnej muzyki młodzieżowej.Przekonaj ich w kilku zdaniach, że jest wartościowa , a jej słuchanie może sprawić przyjemność (wybierz określony rodzaj muzyki,np. hip-hop,rap,dance,techno)
DZIĘKUJĘ Z GÓRY!!!:]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:44:25+01:00
Kochani rodzice muzyka rap wcale nie jest zła.Wiem że jej nienawidzicie ale jest ona bardzo wartościowa zapewniam was.Zawiera ona słowa które moga nas czegos nauczyć.Melodia która doprowadza was do szału również może byc przyjemna tylko musicie się wsłuchać w ten rytm.Mam wieć nadzieję ze mnie posłuchacie bo wart zapewniam




nie wiem czy o to chodzi mam nadzieje ze ci pomogłam..:)
5 3 5
2010-03-11T16:50:13+01:00
Każdy lubi jakąś muzykę ale nie każdy tą samą. Najważniejsze jest to żeby słuchać tą muzykę która nam się podoba. Wszystkie rodzaje muzyki są na swój sposób interesujące, tylko nie każdemu się podobają.
=)
6 1 6