Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T16:41:03+01:00
Ziarna pyłku dostają się na znamię słupka - zapylanie połączenie komórki plemnikowej z jajową - zapłodnienie ziarno pyłku kiełkuje w łagiewkę pyłkową łagiewka przenosi komórki plemnikowe do wnętrza zalążka zalążek przekształca się w nasienie zalążnia zrasta się i przekształca w owoc
2 3 2
2010-03-11T16:50:00+01:00
Dojrzała roślina zakwita ,kwiat na Słupek i woreczki pyłkowe
pszczoła przenosi pyłek na znamię słupka i dochodzi do zapylenia
i tak powstaje owoc
2010-03-11T17:04:42+01:00
Dorosła roślina kwitnie-->Owad przenosi pyłek na jej słupek,czyli zapyla ją-->roślina z czasem przekwita a na jej miejscu pojawia się owoc

Mam nadzieję,że pomogłam:)







1 5 1