Odpowiedzi

2010-03-11T16:42:43+01:00
Ania była sierotta ktora zadoprowali matyla i mateuszu no i mieszkla z nimi.
1 5 1
2010-03-11T16:45:51+01:00
Ania trafiła na Zielone wzgórze przez przypadek. Maryla z Mateuszem chcieli adoptować chłopca aby pomagał im w gospodarstwie. Jednak przez pomyłkę trafiła tam Ania.
Oczarowała marylę lecz najbardziej Mateusza. I tak dalej toczyły się jej losy ...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:50:22+01:00
Anna Shirley trafiła na Zielone Wzgórze w skutek - jakże szczęśliwej dla niej - pomyłki. Maryla i jej brat Mateusz przestali radzić sobie z oporządzaniem ich niewielekiego gospodarstwa, więc aby uzyskać pomoc postanowili adoptować chłopca. Zaskoczenie rodzeństwa było ogromne, gdy zamiast młodego, silnego mężczyzny zobaczyli drobną i wątłą dziewczynkę. Maryla chciała odesłać Anię do gospodarstwa, w którym poszukiwano dziewczynki do sprzątania, jednak gdy zobaczyła kobietę mają przejąć opiekę nad Anią zmieniła zdanie i postanowiła zatrzymać ją u siebie. Uszczęśliwiona sierotka zamieszkała z Mateuszem i jego surową siostrą.