Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T12:13:12+02:00
1.Jeżeli pierwiastek podnosimy do kwadratu to on znika czyli zostaje 21 +3 = 24
2.p^2+qp-qp-81q^2 => p^2-81q^2
3.x²-8x+16 => Δ=b²-4ac => 64 - 64 = 0 czyli 1 rozwiązanie. -b-pierwiastek(Δ)/2a => 4
4.9x²-6x+1 => 36 - 4*9 =0 => ⅓
5.x²-6xy+9y to wzory skróconego mnożenia => (x+3y)²
1 5 1
2009-10-24T12:17:43+02:00
(p/3 -3q) (p/3 + 3q)=p/3²-3q²
x²-8x+16 =(x+4)²
9x²-6x+1=(3x+1)²
x²-6xy+9y=(x+3y)²