Odpowiedzi

2010-03-11T16:43:32+01:00
X + 3 = 3 ( x -3)
x +3 = 3x -9
x -3x = -9 - 3
-2x = -12
x = (-12) : (-2)
x = 6
Odp. Grześ ma 6 lat.
2010-03-11T16:44:39+01:00
To prose Grześ na początku miał 1 rok, gdy 1 pomnożymy przez 3 to wyjdzie 3,a gdy podzielimy przez 3 to wyjdzie 1 :):)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:45:45+01:00
Wiek Grzesia 3 lata temu--> x-3
wiek Grzesia teraz-->x
wiek Grzesia za 3 lata-->3(x+3)

3(x-3)=x+3
3x-9=x+3 /-x
2x-9=3 /+9
2x=12 /:2
x=6

Grześ ma 6 lat.
1 5 1