Odpowiedzi

2010-03-11T16:45:33+01:00
Dzisiejsza młodzież głównie ubiera się bardzo wesoło, kolorowe ubrania. Często też ubiera się na tzw styl Hip-Hop. Czyli grube, wielkie bluzy, szerokie spodnie. Najczęśniej widzi się młodzież, w krótkich rękawach, zarzuconych bluzą i jeansy.
4 4 4
2010-03-11T16:48:33+01:00
Dziejsza nastolatka nosi:
ciemne / jasne dżinsy rurki
T-shirt
modna bluza
mała / duża torebka
adidasy
Dziesiejszy nastoletek nosi :
juźne dżinsy / rurki
T-shirt
stylowa bluza
adidasy
plecak " janssport"

:)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:49:11+01:00
Dziewczyna

Obcisłe jeansy
Kolczyk w języku
Wyprostowane włosy
Czarny sweterek
Zwykły t-shirt z nadrukiem
Trampki
Kilka bransoletek
Mocny make-up
Nowoczesny telefon komórkowy

Chłopak

Luźne spodnie, zazwyczaj zwisające w kroku
Koszulka w rozmiarze xl z wielkim krzykliwym nadrukiem
Skejtowska czapka
Buty ze znanym logo - nike, adidas-
Szpanerski ipod


Opisałam zwykłych nastolatków, nie brałam szczególnych styli pod uwagę typu emo, punk, skin, lodzia itd,.
2 3 2