Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:47:35+01:00
1.Pobudka.
2.Poranna toaleta.
3.Pakowanie potrzebnych rzeczy do szkoly.
4.Wyjście z domu.
5.Szkoła
6.Odrabianie lekcji.
7.Wyjście na dwór.
8.Pomoc mamie i tacie.
9.Kąpiel
10.Przygotowywanie do spania


Myślę że pomogłam
Liczę na NAJ :))
1 5 1
2010-03-11T16:48:56+01:00
1.Wstać i iść do łazienki.
2.Przebieranie .
3.śniadanie.
4.zchodzenie po schodach do piwnicy
5.pobyt w szkole
6,spacerowanie z koleżankąą .
7.oglądanie telewizji
8.zaspypianie .
1 3 1