Odpowiedzi

2010-03-11T16:50:17+01:00
1 Nauczyc sie zakladac narty
2 Sprawdzic wiazania nart
3 Sprawdizc kask
4 Sprawdzic ubranie
5 Wejsc osroznie na wyciag
6 Zalpac sie krzesełka
7 Sprawdzic trase
8 Bespiecznie sie przygotowac do jazy
9 Zjezdzac bezpiecznie

2010-03-11T16:53:47+01:00
Ubrać buty i zabiąż narty
wyjechać wyciągiem na górę
pochylić się do przodu
ugiąć kolana
odepchać się kijkami
jechać slalomen nie na szczałę
przy końcu trasy chamować jadąc pługiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:56:18+01:00
- Kupić lub wypożyczyć sprzęt narciarski
- Najlepiej wynająć instruktora, a jeżeli na własną rękę to :
. Włożyć sprzęt narciarski i sprawdzić czy wszystko jest jak powinno, najlepiej z pomocą osoby dorosłej.
. Podpatrzyć jak robią to inni, zaawansowani narciarze i spróbować samemu.
. Lekko się schylić ku przodu, ugiąć nogi.
. Trzymać mocno kijki i odepchnąć się ku przodzie.
. Spróbować skręcić
. Podnieść się i otrzepać ze śniegu
. Powtórzyć ostatnie czynności
. Skręcić i zahamować
. Podnieść się i otrzepać ze śniegu
. Wjechać kolejką krzesełkową na górę i powtórzyć wszystko od początku, aż do skutku