Odpowiedzi

2010-03-11T16:49:17+01:00
Ogłoszenie!
W każde wtorki na 6 lekcji odbywa się dodatkowa godzina lekcji wf dla kl 5. W planach przewidziano gre w siatkówkę i koszykówkę Obecność obowiązkowa.
Dyrekcja szkoły.
7 1 7
2010-03-11T16:52:07+01:00

Ogłoszenie

W szkole w dniach.11-20.03.2010r.w godz.12-15 odbędą sie
dodatkowe zajęcia sportowe.


Serdecznie ZAPRASZAMY!!

14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:53:55+01:00
Ogłoszenie
W dniach czwartek i piątek o godz. 17.00. będą odbywały się dodatkowe zajęcia sportowe.Każdy uczeń naszej szkoły ma możliwość zapisania się na takie zajęcia.Będą trwały do godz 18.30.W planie zajęć:gra w piłkę nożna i piłkę ręczną dla chłopców,a dla dziewczynek gra w siatkówkę i w tenisa stołowego.Osoby chętne proszone są o zapisanie się do poniedziałku u pani pedagog.Zapraszam
Dyrektor szkoły


prosze o najlepsze
5 2 5