Bardzo bym prosił o przetłumaczenie następujących zdań na niemiecki.

1.Co robisz w weekend?
2.Moja przyjaciółka często jedźi w góry ponieważ lubi wędrować.
3.Dlaczego nie czytasz książki?
4.Nie mamy dzisiaj czasu ponieważ jedziemy do Krakowa
5.Jutro piszemy sprawdzian
6.Kto jest Twoim ulubionym nauczycielem?
7.Jestem szczęśilwy ponieważ idę do domu.

Z góry dziękuje :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:54:06+01:00
1. Was machst du in das Wochenende?
2. Meine Freundin fährt oftmals in Berge weil er wandern mag.
3. Warum liest du kein Buch?
4. Wir Zeit haben heute weil wir nach Krakau fahren.
5. Morgen schreiben wir einen Test
6. Wer ist dein Lieblings Lehrer?
7. Ich bin glücklich weil ich nach Hause gehen.
1 5 1
2010-03-11T16:58:10+01:00
1. Was machst du in das Wochenende?
2. Meine Freundin fährt oftmals in Berge weil er wandern mag.
3. Warum liest du kein Buch?
4. Wir haben heute nicht Zeit weil wir nach Krakau fahren.
5. Morgen schreiben wir einen Test
6. Wer ist dein Lieblings Lehrer?
7. Ich bin glücklich weil ich nach Hause gehen
1 5 1