Odpowiedzi

2010-03-11T16:51:43+01:00
Apple
child
school
town
pencil
bananas
cars
dogs
fish
peas
birds
people
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:55:32+01:00
Ball- pilka windows- okna cards- karty CD-ROM - plyty computer - komputer prison - więzienie sweets - cukierki
sugar - cukier car - samochód chips - frytki dog - pies cat - kot deer - jeleń norse - koń rabbit - królik painting - obraz chair - krzesło skirt - spódnica tomato - pomidor cucumber - ogórek