Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:51:01+01:00
V= 64cm 2 * 8 cm = 512 cm 3

P powierzchni podstaw = 64*2 = 128 cm 2
P powierzchni bocznej
a= pierw z 64 = 8

P= 4( 8*8) = 4*64= 256 cm2
Pole całkowite = 256+128= 384 cm 2
6 3 6
2010-03-11T16:51:38+01:00
64cm*6=384cm² to jest pole powierzchni
64cm*8cm=512cm³ to jest objętość
2 3 2
2010-03-11T17:14:39+01:00
64cm kwadratowe=a kwadrat
a=8

Pole powierzchni = 2*pole podstawy+4*pole powierzchni bocznej
pole powierzchni=2*64cm kwadratowe+4*8*8=128+256=384cm kwadratowe


v=pole podstawy*wysokosc
v=64*8=512cm szesciennych