Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:50:43+01:00
Przyszła tak piękna czysta i niewinna
puchem okryła sady i ogrody
taka wyniosła nieprzystępna zimna
a jednak ciepło wita nam rok młody

mroźnym westchnieniem biega w srebrnym lesie
bystre strumienie wstrzymuje w pół kroku
niebiesko-biały zmrok po polach niesie
i odprowadza świat do końca roku

usiądzie z nami przy świątecznym stole
ubrana w zwiewną białą długą suknię
przetańczy skocznie sylwestrowe bale
aż wreszcie wiosną gdzieś za morza umknie
1 5 1
2010-03-11T16:54:52+01:00
Matusi,Lubilin jak srebrny
twe baśnie mi przypomina
o lotach koni podniebnych,
o czarach lamp


Troche spobie zniem jak cos :)