POTRZEBUJĘ NA DZIŚ!!! DAM NAJ!!!

zadanie 1 Określ wiek za pomocą pojęć:początek, środek, koniec.
(XVI w.) 1600r.-
(VI w.) 582r.-
(I w.) 34r.-
(I w.) 8r.-
(I w.) 69r.-
(XVI w.pne) 1592r.pne.-
(IV w.pne) 384r.pne.-
(I w.pne) 55r.pne.-
(I w.pne) 1r.pne-
(XX w.pne) 2000r. pne-

zadanie 2 Wyjaśnij pojęcie (1-2 zdania)
dekada, milenium, kwadrans, kwartał, stulecie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:53:42+01:00
Pierwsza połowa XVIw-pocztek
druga połowa VIw- koniec
pierwsza polowa Iw-początek
pierwsza polowa Iw-poczatek
druga połowa Iw-koniec
druga polowa XVIw p.n.e-koniec
druga połowa IVw p.n.e- koniec
pierwsza połowa Iw p.n.e-początek
pierwsza połowa XXw-początek
dasz najjj plisss<333

dekada- jednostka związana z czasem, okres elektroniki
stuleciie- okres 100 lat
kwadrans- 15min
kwartał-trwa 3 miesiące
milenium- rowna data np.2000

dasz najj?
2010-03-11T16:57:56+01:00
Zad 2
dekada to jest 10 lat

milenium to jest tysiąclecie

kwadrans to jest 15 minut

kwartał to jest to są tak jakby pory roku. Czyli I kwartał styczeń- marzec , II kwartał kwiecień-czerwiec, III kwartał lipiec- wrzesień i IV kwartał październik- grudzień

stulecie- sto lat

zad1 .
początek- 2000 r p.n.e ,1592 r.p.n.e , 384 pne,
środek- 55 pne,1pne,8 r
koniec-34r,69 r, 582 r,1600 r
1 5 1