Odpowiedzi

2010-03-11T17:00:16+01:00
Na półkuli południowej jest zima, wtedy gdy u nas jest styczeń.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:06:10+01:00
Masz szcescie wlasnie biore to w szkole.
w styczniu na kulkuli poludniowej jast lato poniewaz ziemia na róznych polkulach jest wzgledem slonca ustawiona pod roznym kątem.
Slońce grzeja na pułkue pulnocną bo ona jest odsłonięta.
Np: gdybyś w wakacje pojechał do australiiktora znajduje sie na poludniowej polkuli tam była by zima. :)
3 5 3