Odpowiedzi

2010-03-11T16:55:56+01:00
X- ilosc biletów ulgowych
y- ilosc biletow normalnych

x+y = 24/ * -11
11x+16y = 289

-11x-11y = -264
11x +16y=289

5y = 25 /:5
y=5

x= 24 - y = 24 -5
x=19

Biletów normalnych było 5 a ulgowych 19.

SPr. 19 * 11 + 5*16=209+80= 289


1 5 1
2010-03-11T17:00:13+01:00
Bilety normalne=x
bilety ulgowe=24-x
wartość biletów normalnych=16x
wartość biletów ulgowych=11*(24-x)=264-11x
16x+264-11x=289
16x-11x=289-264
5x=25
x=5
kupiono 5 biletów normalnych i 19 ulgowych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:13:47+01:00
X-bilety normalne
y-bilety ulgowe
x+y=24
x=24-y

16x+11y=289
16*(24-y)+11y=289
384-16y+11y=289
-5y=289-384
-5y=-95/:(-5)
y=19

x=24-y
x=24-19
x=5

19-5=14
odp.kupiono o 14 więcej biletów ulgowych niż normalnych

spr.
16x+11y=289
16*5+11*19=289
80+209=289
289=289
L=P
1 5 1