Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T16:52:37+01:00
Mają takie znaczenie jak przetrwanie swoistym odruchem bezwarunkowym jest sanie pokarmu, które główną role miał w dzieciństwie w odżywianie się. Odruchami dość nieprzyjemnym są torsje, aczkolwiek zwrócenie pokarmu może niekiedy uratować nam życie. Odruch cofnięcia ręki może uratować naszą kończynę przed poparzeniem czy nieprzyjemnym bólem. Tak wiec te przykłady mówią same za siebie to znaczy, że odruchy mają duże znaczenie w naszym życiu.
2 2 2
2010-03-11T16:54:57+01:00
Dzięki nim możemy poruszać różnymi narządami naszego ciała
i reagować na zjawiska w naszym życiu.
2 3 2