Prosze o pomoc zapisz nie uzywajac kreski ulamkowej 8/100. 5 calych 9/10 ,1 calai 27/100, 23/1000,105/10000,1calai77/1000,6calychi6/10000..Wylacz calosci z ulamkow i zapisz podane liczby w postaci ulamkow dziesietnych 2001/1000, 109/100. polacz rowne liczby 7/10 ,17/10,17/1000,117/100,17/100,7/1000,1017/1000,017,07,0,017,1,017,1,17 ,0.007,1.7

2

Odpowiedzi

2010-03-11T16:56:37+01:00
0,08 5,9 1,27 0,023 0,0105 1,077 6,0006

2,001 1,09

7/10- 0,7 17/10- 1,7 17/1000- 0,017 117/100- 1,17 17/100- 0,17
7/1000- 0,007 1017/1000- 1,017
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:00:56+01:00
1.
8/100 = 0,08
5 całych i 9/10 = 5,9
1 cała i 27/100 = 1,27
23/1000 = 0,023
105/10000 = 0,0105
1 cała i 77/1000 = 1,077
6 całych i 6/10000 = 6,0006


2.Wylacz calosci z ulamkow i zapisz podane liczby w postaci ulamkow dziesietnych:
2001/1000 = 2 i 1/100 = 2,01
109/100 = 1 i 9/100 = 1,09

3. Połącz w pary:
7/10 = 0,7
17/10 = 1.7
17/1000=0,017
117/100=1,17
17/100=0,17
7/1000=0.007
1017/1000=1,017

1 5 1