Odpowiedzi

2010-03-11T16:54:37+01:00
Syzyfowe prace - oznaczaja ciężką pracę, która w ostateczności nie przynosi żadnych rezultatów i nie prowadzi do zamierzanego celu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:55:46+01:00
Syzyfowe prace-praca nie przynosząca efektu, daremna praca;symbol pracy bezowocnej nie przynoszącej skutków .Nawiązuje do historii Syzyfa , który za zuchwalstwo i braku szacunku do bogów został skazany na bezustanne toczenie głazu pod górę, który wciąż spadał.
1 5 1