Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:54:27+01:00
Nie oglądaj długo telewizji bo popsujesz se oczy!
Zamiast oglądać telewizję poczytaj książkę!
Oglądając telewizję wiele nie osiągniesz, pogorszysz se tylko wzrok!
Nie oglądaj telewizji bo to strata czasu, lepiej idź na spacer!
Ogranicz oglądanie telewizji, to na pewno wpłynie dobrze na Twoje życie!

Pozdrawiam! :)
1 5 1
  • Shea
  • Rozwiązujący
2010-03-11T16:55:16+01:00
Zamiast oglądać TV wynieś śmieci!
Może byś się tak wziął za nakukę,ale już!
Idź do sklepu!
Pójdź odwiedzić dziadków!
Wyłącz TV!
1 5 1
  • mady
  • Rozwiązujący
2010-03-11T16:56:08+01:00
1.Zamiast oglądania telewizji ić na spacer
2.przestań oglądać ten świński telewizor i ić się przespać
3..przestań oglądać ten głupi telewizor bo się nie wypłacisz za prąd
4.przestań gapić się w ten durny telewizor i ićna basen
5.przestań patrzec w ten telewizor i ić do kościoła się pomodlić
1 5 1