Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:55:53+01:00
Colima - Meksyk
Cacao - Kostaryka
Mount Rainier - USA

To przykładowe trzy, ale w Ameryce jest ich bardzo dużo, więc jak chcesz inne to sobie wybierz z tych linków:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Wulkany_Ameryki_Południowej
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Wulkany_Ameryki_Północnej
1 5 1
2010-03-11T16:56:58+01:00
Wulkan Llullaillaco.Ostatnia erupcja 1877 r.Wysokość 6723m n.p.m (Ameryka południowa)
Wulkan Orizaba. Ostatnia erupcja 1941 r.Wysokość 5700m n.p.m (Ameryka północna)
Wulkan Fuego.Ostatnia erupcja 1979 r.Wysokość 3835m n.p.m (Ameryka środkowa)
1 5 1
2010-03-11T17:11:46+01:00
Wulkan Orizaba 5636 m n.p.m. w Meksyku Ameryka Północna

Wulkan San Miguel 2132 m n.p.m w Salwador Ameryka Północna

Wulkan Nevado del Huila 5,365 metrów n.p.m. w Kolumbii Ameryka Południowa

Wulkan Coropuna 6377 m n.p.m. w Peru Ameryka Południowa
1 5 1