Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:01:07+01:00
A) wszy, pchły, wszoły .
b) mole, stonka ziemniaczana, komar .
c) motyle, pszczoły miodne , biedronka .

biedronka ma dwa zastosowania - zjada mszyce i można w niej robić zakupy , XD Podałam po trzy przykłady . Mam nadzieje, że się przydałam ;**
2010-03-11T17:24:52+01:00
A. pchły , wszy, kleszcze
B.stonka ziemniaczana, mszyce, myszy ;P
C.pszczoły, biedronki, mrówki



Liczę na najjj ;dd !
1 5 1