Odpowiedzi

2010-03-11T16:57:02+01:00
Ponieważ jest to największy las na świecie i produkuje dużo tlenu dzięki któremu my oddychamy... albo coś w tym stylu
2010-03-11T16:58:11+01:00
W tym zdaniu chodzi o to, że dzięki tym lasom mamy dużo tlenu na ziemi. Lasy tropikalne jak i normalne lasy nawet u nas w Polsce są takimi "Płucami Ziemi". Bo jak pewnie wiesz dzięki roślinom mamy tlen.
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:58:37+01:00
"Lasy tropikalne są zielonymi płucami Ziemi"- są to najwieksze lasy na ziemi.I dlatego są płucami ziemi.I dzięki nim mamy dużo tlenu.