Odpowiedzi

  • rdbb
  • Początkujący
2009-10-24T12:14:15+02:00
Józek marzy o podróżach. Lubi oglądać mapy
. Rodzice przywożą mu je z różnych miast. Józek w swoim pokoju
ma polkę nad łóżkiem. Na tej półce układa swoje mapy.
rzeczowniki: Józek, podóże, mapy, rodzice, miasta, pokój, półka, łóżko,
czasowniki: marzy, lubi, oglądać, przywożą, ma, układa
przymiotniki: różne
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T12:14:25+02:00
Czasowniki :
marzy, lubi, oglądac, przywożą, ma, układa
Rzeczowniki:
Józek, podróżach, mapy, rodzice, miast, pokoju, półkę, łóżkiem
Przymiotniki:
różnych, swoim, swoje
2009-10-24T12:16:58+02:00
Czasowniki: marzy, przywożą, ma, układa, lubi, oglądać
rzeczowniki: Józek, mapy, rodzice, miasta, podróże, pokój, półka, łóżko
przymiotniki: swoje, różne
może jakieś przeoczyłam.