Podaj kilka haseł o zdrowym trybie życia na temat :
- nie wolno jeść niezdrowych rzeczy,
- należy się gimnastykować,
- należy się zdrowo odżywiać,
- należy spędzać czas na świeżym powietrzu,
itp.



(coś w stylu "ruch to zdrowie")

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:59:26+01:00
1. Wyrzuć Fast-Foody do kosza, będziesz zdrowsza !
2. Gimnastykuj się codziennie, bo to zdrowo i przyjemnie !
3. Kto zdrowo je, ten chorobie nie da się !
4. Na spacery chodzę z rana i żadna choroba mi nie znana !

nie wiem czy o takie hasła dokładnie ci chodziło ; p
3 3 3
2010-03-11T18:02:07+01:00
Nie wolno jeść niezdrowych rzeczy-Nie zatruwaj sie chemią!

Należy się gimnastykować- Sport to zdrowie!!!

Należy zdrowo sie odżywiać- Jedż owoce i warzywa bo to zdrowe bo to pycha!!!!


Należy spędzać czas na świeżym powietrzu- Spędzaj każdy wolny czas na dworze,nie psuj oczu przed komputerem!!!


Mam nadzieję że pomogłam!///
3 2 3